Infrastruktura železnica Srbije (IŽS) je bez obaveštavanja javnosti zatvorila staru Ranžirnu stanicu i počela sa uklanjanjem pružnih prelaza na Novom naselju i Detelinari.
Dobro je poznato koliko pruga smeta razvoju grada. Evo u Becu ne znaju nista o razvoju I zivotu, njima voz ide po celom gradu pa od aerodroma do centra stignes za 20 minuta npr. Bezveze skroz
Mene samo zanima kako to da nikome nije palo na pamet da, na primer, produzi tu prugu jos, recimo, 200 metara skroz do Seratona, pa da odatle krecu regionalni vozovi za BG? Znaci ne krece sa glavne zeleznicke vec od Seratona?
Smanjile bi se guzve u gradu (ko god iz tog pravca zeli za BG/Petrovaradin/Karlovce...) ne bi morao da ide do Glavne vec bi tu usao u voz, a vrednost investicije je smesna!
Znaci 200 metara pruge, nadstresnica i aparat za kupovinu karata.
Jel to toliko bilo tesko?
Dok ceo svet uvidja da se guzve u gradovima resavaju JEDINO JAKIM ZELEZNICKIM PREVOZOM (regio voz, metro, tramvaj) mi i ono malo pruga sto imamo vadimo i topimo.
Pa eno primer pruga do Futoga?
Lokalnih vozova NEMA zato sto je stanica u Futogu 500 metara od centra naselja. Da se produzi do centra (a ima gde posto su parcele, za divno cudo, prazne) i da voz do NS ide na pola sata, puno bi ljudi koristilo tu mogucnost.
Ali ne. Lakse je ne raditi NISTA
Bre kad čekam semafor kod Šeratona u Augustu milina, hladovina.
Smetaju im zgradurine al neće da se sele u Kovilj ili Đurđevo.
E pa kad bi baba imala... bila bi deda.
Osmisljeno je da deo pruge paralelan sa bul evrope bude zadrzan kao sto pise u tekstu i zajedno sa ranzirnom stanicom bude kulturno nasledje. Uklanja se onaj deo izmedju detelinare i avijaticarskog jer ce tu da prodje nova ulica koja ce da spaja rumenacku i bulevar i da dalje nastavi u jugovicevo pored onih novih zgrada tamo. Pored toga uklanjaju se i ovi pruzni prelazi koji su samo smetali i lomili smo automobile tu. Stvarno ne razumem sta je ovde problem. Ostaje pruga na jednom delu, ljudi dobijaju novu ulicu i necemo lomiti kola vise.
Plan da se spoje pojstojeci put i Rumenacka ulica postoje odavno, tj. ulicom Oblacica rada. Ne vidim nista sporno, super za ljude, idemo kvatrat gore :)
Već 43 godine stanovnici Avijatičarskog naselja obilaze 2 km kako bi se uključili na pravce prema gradu. Isto je i kada se vraćaju kući. Izračunajte koliko je to nepotrebnog zagađenja vazduha i proćerdanog, skupog, goriva. U Dnevniku iz 80-tih gospodin Kotarlić je lepo rekao, "pre ćemo srušiti celo naselje nego što ćemo izvaditi prugu". Radi se o ulicama Veselina Masleše, Oblačića Rada, Janka Čmelika i Milenka Grčića, koje preseca pruga.
starom su rekli 77 godine da pruga nestaje za 4 godine,sad je to vec spomenik jednog bezbriznog vremena.a vi srpcici sto ste se naselili imajte malo postovanja prema gradu u koji ste dosli....
Pruga je simbol Detelinare i nešto po čemu se izdvaja od ostalih delova grada (ovde prvenstveno mislim na deo na potezu Stara Detelirana / Avijacija).
Slažem se sa uklanjanjem pruge na prometnim putevima.
Ipak, nadam se da će pruga ostati makar na jednom delu kroz Detelinaru, tamo gde nikome ne smeta. :)
Обратио сам се Градоначелнику (3.септ.2021) на тему судбине Ранжирне станице и добио следећи одговор:
Поводом Вашег обраћања, овим путем Вас обавештавамо, а на основу информације Градске управе за грађевинско земљиште и инвестиције, да простор ложионице у већем делу користи ЈП "Железнице Србије" као ранжирну станицу, а простор око објекта представља грађевинско земљиште у својини ЈП „Железнице Србије“. Простор је намењен за објекат културе. Северно од комплекса Ложионице (комплекса старе Ранжирне станице), уз Булевар Раше Радујкова, планира се комплекс пословања (трговина, угоститељство, туризам, наука, локална управа и пословање).
Објекат ложионице изграђен је 1911. године и интегрално се чува као вредан споменички комплекс (парц. бр.10629 КО НС I). Објекат ужива претходну заштиту као непокретно културно добро и самом чињеницом да га је пројектовао конструктор Ајфеловог торња у Паризу.
Услов за реализацију ове инвестиције је спровођење архитектонског конкурса, како за комплекс културе (објекат Ложионице), тако и за комплекс пословања северно од објекта старе Ложионице. Из Управе напомињу да се труде да равномерно улажу у целу градску територију. Стручне службе управе ће, у сарадњи са надлежним институцијама, а у складу са расположивим финансијским средствима, донети одлуку о почетку привођења урбанистичкој намени предметног локалитета, који заиста треба да се сачува као вредан комплекс културе.
A i ozbiljni patološki primeri benavih ponavljača sa IQ-om ispod 80 koji zamišljate da ste pozvani da se javljate na sve moguće teme iako vas za mišljenje ne pitaju ni u rođenoj kući, a iz lokalne kafane su vas davno izbacili...
Napredak ne znači i rušiti sve što spada u istoriju ovog grada. Najbolje je sve srušiti i napraviti galensgrad. To je po vama napredak. Nekima vlast puni džepove a nekima glavu lažnim ideologijama.
Ovde u NS zive ozbiljni patoloski paranoici koji se boje bilo kakve promene ! Znaci ta pruga je tu trebala stajati do veka ? Nije im niko najavio, wauu a sta su tu neki stanari persone non grata, pismenim putem uz izvinjenje da im se dostavi ? A kad je bilo stradalih na toj pruzi i prelazu onda ste kukali ,,a kad ce je vec jednog dana skloniti,, ? Ovde u srbistanu nekog zadovoljiti pa to treba biti čarobnjak sa titanijumskim živcima !!!
@Nemanja
Ispadne sramota što je neko imao deci da ostavi stan i poštovanje prema sredini umesto da prodaju njivu i kravu da im se bezobrazna žgebad odseli u grad i alavo brljave po tuđem...
Радознали, дођошу, па ја сам рођени Невесеђан, ја сам се родио у шлафвагону за Печуј! Дођи код мене да ти гарнирам сендвич да видиш шта је лебац, маргарин, грашак и мортадела!
Živimo u Železnička Koloniji i kažu da je to jedna od najatraktivnijih parcela u državi.
Investitori već obilaze komšiluk i nude 1000 €/m²
Komšije nemojte biti naivni oni će na 1 vašem kvadratu da naprave 20 kvadrata u visinu.
20x1800=36000 €,vi im prodate za 1000 €.
Sami razmislite .
Са таквим стварима су емотивно везани Новосађани који више, због година, не возе аутомобиле и не чекају на рампи. Сада им зло што неко неће стајати, а они су морали. Носталгија као и за НИС Печурком и свим оним што кочи напредак.
Napraviti put izmedju milenka grcica i boska vrebalova, i janka cmelika spojiti sa avijacijom kod zelenog mosta,do avijacije se moze prici kolima samo od rumenacke ili bulevara evrope zbog te pruge.
Počupaće ovi heroji iz beograda skoro sve pruge po Vojvodini, kao što su na ratištima čupali instalacije iz "oslobodjenih" kuća... Već su ukrali Elektrovojvodinu, Naftagas, Rafinerije, ... (dopunite po potrebi, a sve nazovi centralizovano sa "srbija" sufiksom)
Galens moze samo da napravi robovlasnicki kvart.
Ako vi luksuzom zovete one terase u terasama i jedno decije igraliste za onih 10 zgradurina kod kruznog toka.
Sugradjane zavija u crno, a luksuz je samo za njegov dzep.
Molim makar radio 021 da nas blagovremeno obaveste kad krenu sa uklanjanjem pruge na Bul.Evrope, prošle nedelje sam provela 50 min u koloni od Majevice do k.toka.
Policije, naravno, nije bilo da reguliše saobraćaj u kružnom toku, ono je bila agonija!
Kada sam ih pozvala, upitala sam ih da li su slučajno obavešteni da imaju kolaps na Bul Evrope, rečeno mi je da se desio udes!!! i da je ekipa na terenu i da vrše uviđaj XD
Na moju konstataciju da nema udesa već se radi o uklanjanju pružnog prelaza, rekao je da će poslati nekog i do kraja dana saobraćaj nije bio regulisan.
Nedopustiv propust od strane PU Novi Sad!
- turice 29 novih zgrada
- nece biti garaza i parkinga
- niko vise nece moci proci bulevarom Evrope i kruznim tokom od opterecenja
- sigurno niko ozbiljno ni ne razmislja da sagradi jos neko zabaviste, skolu, ambulantu gde ce ici 20000 novih stanara tog dela grada.
Danas su počeli da uklanjaju prugu na Bulevaru Evrope, kod kasarne. Konačno da se ukloni nešto što nema nikakvu funkciju. Svaki dan prolazim tuda, ne pamtim kada sam video voz na toj pruzi. Ranije je bilo 1-2 nedeljno, uglavnom sama lokomotiva, sada ništa. Dok je ranžirna stanica bila kod Novog naselja, imalo je neku svrhu. Sada je sagrađena nova, tako da treba ukloniti prugu, da Detelinara ne bude presečena na dva dela.
Bilo bi lepo ostaviti sekciju pruge i natpis tipa ovuda je prolazila teretna pruga od te i te godine do te i te. Ovom prugom je dopremljeno x miliona tona materijala za izgradnju grada Novog Sada u tim i tim vremenima, izgradjeni su nasipi i naselja ta i ta.
Ovaj komad pruge ostaje kao uspomena na industrijalizaciju, trud i rad, narodni progres...
Galens svakako nece stici to da izgradi do 3. aprila
Vidim klasicno odmah mnogo kukanja i negodovanja (osim jednog sarkasticnog komentara o zeleznickoj koloniji), ali koja je svrha te stanice, osim sto je zarasla u korov i predstavlja "simbol" grada?
Kada je iko od komentatora zasao u taj deo grada?
Zar stavrno mislite da Bulevar Evrope u celosti nece biti izgradjen i da ce ostati te livade, koje koriste samo setaci pasa?
A ovaj jedan kaze kako ce desetospratnice da naprave hladovinu do Veternika :D
Grad se siri i raste, izgleda da Novosadjanima to smeta i bilo koje zemljiste da se spomene, odmah negodovanje i protivljenje.
Da se razimemo, ne branim aktuelnu vlast, cak sta vise, dacu svoj maksimalni doprinos da je uklonimo nakon 4. aprila. U dodikovim, pardon Galensovim zgradama necu nikada kupiti stan, ali protiviti se bukvalno svemu sto se gradi, nema smisla.
Možda bi bilo pametno revitalizovati i elektrificirati stare pruge (npr Beočin - Novi Sad, a ima ih još puno) i uklopiti ih u gradsko-prigradski saobraćaj i neke buduće metroe i tako rešiti i sadašnje i buduće probleme saobraćaja i ekologije.
Bas sam juce tuda prolazio. Nazadnjacki mozgovi su sklonili prugu, a ostavili one cik cak ograde za maltretiranje pesaka! Neverovatno koje je to ludilo. Oni se bukvalno trude da _isaju po narodu! Cisto izivljavanje. U nazadnjacima gori mrznja prema narodu. Nemam drugo objasnjene za takve pojave. I to gledam za svo vreme ovih 10g njihovog terrora. I da se osvrnem na ovo sto kazu, prostor uz ranzirnu je predvidjen za granju. Ukratko to malo zelenila (pretezno trava), koje je gradjanima znacilo, uskoro nece postojati. I tu ce biti nazadnjacke zgradurine kao na Novoj Detelinari. Ljudi mi moramo ozbiljno poceti razmisljati o rusenju dobrog dela objekata izgradjenih za njihove vladavine terorom. Svakako ti objekti nisu legalni nego gradjeni njihovim semama. Ako to ne uradimo NS nece biti za zivot.
Spremaju se da infrastrukturno pripreme zemljište za 20-to spratni kompleks metalno-stakleno-betonskih monstruma koji će se protezati do Dunava a kako bi opravdali novac uzet za građenje i pomoć u Izborima a nama još ladovine. Posle nas potop.
Не дирајте нам шине преко булевара које нам већ деценијама уништавају аутомобиле када прелазимо преко њих, али то је невесадски, како не разумете?! Узели сте нам млечне ресторане друштвене исхране, узели сте нам црвене киоске где смо јели виршле од керова, узели сте нам клупе са улица на којима смо могли пијани и дрогирани мирно да спавамо целу ноћ ако смо хтели, узели сте нам Печурку као главни симбол престонице Војводине, сад и ово, па где ће вам душа... Како даље? Зна се да је данашња железничка колонија најлепши и најатрактивнији део града, зашто дирати то?
Sve mi se čini da će izvesna građevinska firma da dobije Ranžirnu stanicu "da je spase" tako što će tu da izgradi stambeno-poslovni objekat sivo-zelene boje.
U sred grada Ciriha se nalazi ogroman mlin za brašno koji je dograđen pre desetak godina,do koga se svakodnevno teretnim voznom kompozicijom dovozi oko 1000 tona pšenice, kukuruza i drugih žitarica,što je strateški važno u slučaju rata,elementarne nepogode da stanovništvo ima hranu i direktno snabdevanje u centru grada. Železničari zaustave saobraćaj desetak minuta,voz prođe i svi su srećni jer su svesni da nema tog voza,morale bi stotine kamiona dovoziti danima 1000tona materijala,što je skupo,nebezbetno,stvarala bi se gužva.
Ali,Srbi su pametniji od Švajcaraca (što pokazuje njihov standard,zarade,prosek dužine života,penzije,pravna i ekonomska sigurnost) pa se uporno trude da i ovo malo što je napravljeno pokradu,unište prodaju ili razvale.
Umesto da se šine obnove i pokrene prigradski i tramvajski saobraćaj u NS i vojvodini,gleda se da mali broj ljudi oko predsednika srbije opere svoje kriminalom stečene milione kroz gradnju i prodaju stanova,ne obazirući se na budućnost države i nas građana. Umesto da se duž bulevara Evrope od zatvora na Klisi sagradila tramvajska mreža do Telepa i dalje na Petrovaradin i centar,kupuju se autobusi i povećava se opterećen saobraćaj i zagađenje u NS. Imam utisak da bi se neka okupatorska vojska bolje i humanije ponašala prema srpskim građanima od trenutne korumpirane i kriminalizovane vlasti.
Sigurno je da su mnogi, pa i ja, docekali uklanjanje pruge sa zadovoljstvom. Smetalo je, nije bilo bezbedno itd... ali da se ne lazemo, ne uklanja se pruga da bi nama bilo bolje, vec zato sto hoce da na potezu od Majevice do stare raznirne stanice treba da se izgrade dvadesetospratnice koje ce baciti senku ne samo na novi "park" vec na celo Novo Naselje do Veternika.
Mi u Nišu na to čekamo 13-14 godina. Samo nas lažu da će izmestiti prugu. Sa druge strane, SNS kobajagi pravi pruge , razvija vozove a ovamo ukida postojeće lokalne i međunarodne vozove
a sad žure da bi SNS dodelio bez tendera adaptaciju ranžirne stanice " svojima ". Ovo će se započeti pre izbora u aprilu.
I kakve veze ima brza pruga sa ovim krakom.
Tuzno je sto grad nije prepoznao mogucnost da resi svoje probleme u saobracaju izgradnjom mreze lokalnih pruga i vozova, kao sto se to radi svuda u civilizovanom svetu. Ne mislim na tramvaj, vec lokalni voz, koji bi povezivao okolna naselja sa glavim delom grada i time omogucio da se moze ziveti i u prgradskim naseljima, a opet brzo i komforno stizati u grad. Time bi se resilo nakrcavanje u centralnim naseljima.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
FOTO: Bez najave započeto uklanjanje pruga na Novom naselju i Detelinari, zatvorena Ranžirna stanica
Žarko Bogosavljević
zarkob@021.rs
Novi Sad
•02.02.2022.
•09:55 > 10:10
Komentari 69
Oce to
/
ovi su stvarno kleptomani
Mene samo zanima
Smanjile bi se guzve u gradu (ko god iz tog pravca zeli za BG/Petrovaradin/Karlovce...) ne bi morao da ide do Glavne vec bi tu usao u voz, a vrednost investicije je smesna!
Znaci 200 metara pruge, nadstresnica i aparat za kupovinu karata.
Jel to toliko bilo tesko?
Dok ceo svet uvidja da se guzve u gradovima resavaju JEDINO JAKIM ZELEZNICKIM PREVOZOM (regio voz, metro, tramvaj) mi i ono malo pruga sto imamo vadimo i topimo.
Pa eno primer pruga do Futoga?
Lokalnih vozova NEMA zato sto je stanica u Futogu 500 metara od centra naselja. Da se produzi do centra (a ima gde posto su parcele, za divno cudo, prazne) i da voz do NS ide na pola sata, puno bi ljudi koristilo tu mogucnost.
Ali ne. Lakse je ne raditi NISTA
Rosa
Smetaju im zgradurine al neće da se sele u Kovilj ili Đurđevo.
E pa kad bi baba imala... bila bi deda.
Koja
/
to sta su ti mutili ovi samo nastavljaju
Dimitrije
Pera
Prdoje
Ja
Ljilja
Лиманац
cure
Detelinarac
Slažem se sa uklanjanjem pruge na prometnim putevima.
Ipak, nadam se da će pruga ostati makar na jednom delu kroz Detelinaru, tamo gde nikome ne smeta. :)
Branimir
Поводом Вашег обраћања, овим путем Вас обавештавамо, а на основу информације Градске управе за грађевинско земљиште и инвестиције, да простор ложионице у већем делу користи ЈП "Железнице Србије" као ранжирну станицу, а простор око објекта представља грађевинско земљиште у својини ЈП „Железнице Србије“. Простор је намењен за објекат културе. Северно од комплекса Ложионице (комплекса старе Ранжирне станице), уз Булевар Раше Радујкова, планира се комплекс пословања (трговина, угоститељство, туризам, наука, локална управа и пословање).
Објекат ложионице изграђен је 1911. године и интегрално се чува као вредан споменички комплекс (парц. бр.10629 КО НС I). Објекат ужива претходну заштиту као непокретно културно добро и самом чињеницом да га је пројектовао конструктор Ајфеловог торња у Паризу.
Услов за реализацију ове инвестиције је спровођење архитектонског конкурса, како за комплекс културе (објекат Ложионице), тако и за комплекс пословања северно од објекта старе Ложионице. Из Управе напомињу да се труде да равномерно улажу у целу градску територију. Стручне службе управе ће, у сарадњи са надлежним институцијама, а у складу са расположивим финансијским средствима, донети одлуку о почетку привођења урбанистичкој намени предметног локалитета, који заиста треба да се сачува као вредан комплекс културе.
Trt
A i ozbiljni patološki primeri benavih ponavljača sa IQ-om ispod 80 koji zamišljate da ste pozvani da se javljate na sve moguće teme iako vas za mišljenje ne pitaju ni u rođenoj kući, a iz lokalne kafane su vas davno izbacili...
Limanac treći
Lolo
Ta pruga je nešto najlepše što je Novi Sad imao!
Dejan
Blajv
Kad mrmoti dve stepenice ispod kafanskih konobara procenjuju šta je "napredak"...
Bojan
Ispadne sramota što je neko imao deci da ostavi stan i poštovanje prema sredini umesto da prodaju njivu i kravu da im se bezobrazna žgebad odseli u grad i alavo brljave po tuđem...
pajo patak
Saša
Tian
Чика Стева
Bl
/
takvi su isekli i most u zrenjaninu
Nemanja
Komšija
Milojko
Investitori već obilaze komšiluk i nude 1000 €/m²
Komšije nemojte biti naivni oni će na 1 vašem kvadratu da naprave 20 kvadrata u visinu.
20x1800=36000 €,vi im prodate za 1000 €.
Sami razmislite .
100%Таксиста
Radoznao
nadam se
Ivan
Mico
Galens moze samo da napravi robovlasnicki kvart.
Ako vi luksuzom zovete one terase u terasama i jedno decije igraliste za onih 10 zgradurina kod kruznog toka.
Sugradjane zavija u crno, a luksuz je samo za njegov dzep.
Tako da kod galensa
Saša
Miki
U čijem džepu će završiti novac?.....
Vrištalina
Policije, naravno, nije bilo da reguliše saobraćaj u kružnom toku, ono je bila agonija!
Kada sam ih pozvala, upitala sam ih da li su slučajno obavešteni da imaju kolaps na Bul Evrope, rečeno mi je da se desio udes!!! i da je ekipa na terenu i da vrše uviđaj XD
Na moju konstataciju da nema udesa već se radi o uklanjanju pružnog prelaza, rekao je da će poslati nekog i do kraja dana saobraćaj nije bio regulisan.
Nedopustiv propust od strane PU Novi Sad!
Sabahudin
Dusan
Nex
Qua Saar
- nece biti garaza i parkinga
- niko vise nece moci proci bulevarom Evrope i kruznim tokom od opterecenja
- sigurno niko ozbiljno ni ne razmislja da sagradi jos neko zabaviste, skolu, ambulantu gde ce ici 20000 novih stanara tog dela grada.
nema nikakvog plana... samo zidaj kvadrate
/
srbi
Jogi Letač
Toma
Ovaj komad pruge ostaje kao uspomena na industrijalizaciju, trud i rad, narodni progres...
Galens svakako nece stici to da izgradi do 3. aprila
igor_t
Kada je iko od komentatora zasao u taj deo grada?
Zar stavrno mislite da Bulevar Evrope u celosti nece biti izgradjen i da ce ostati te livade, koje koriste samo setaci pasa?
A ovaj jedan kaze kako ce desetospratnice da naprave hladovinu do Veternika :D
Grad se siri i raste, izgleda da Novosadjanima to smeta i bilo koje zemljiste da se spomene, odmah negodovanje i protivljenje.
Da se razimemo, ne branim aktuelnu vlast, cak sta vise, dacu svoj maksimalni doprinos da je uklonimo nakon 4. aprila. U dodikovim, pardon Galensovim zgradama necu nikada kupiti stan, ali protiviti se bukvalno svemu sto se gradi, nema smisla.
Dr
opozicionista
Cijena? Prava sitnica. Od 1800 eur plus PDV.
ZOZONE
Piško
Pekar
A zasto se vi, nislije, ne bunite? Ovo sam vrlo prijateljski pitao.
Ovo treba da napises na nekom niskom portalu.
Visinski
Musa kesedžija
Комша
AV
realno
22
Чика Стева
Nomad
Banderaš
Ali,Srbi su pametniji od Švajcaraca (što pokazuje njihov standard,zarade,prosek dužine života,penzije,pravna i ekonomska sigurnost) pa se uporno trude da i ovo malo što je napravljeno pokradu,unište prodaju ili razvale.
Umesto da se šine obnove i pokrene prigradski i tramvajski saobraćaj u NS i vojvodini,gleda se da mali broj ljudi oko predsednika srbije opere svoje kriminalom stečene milione kroz gradnju i prodaju stanova,ne obazirući se na budućnost države i nas građana. Umesto da se duž bulevara Evrope od zatvora na Klisi sagradila tramvajska mreža do Telepa i dalje na Petrovaradin i centar,kupuju se autobusi i povećava se opterećen saobraćaj i zagađenje u NS. Imam utisak da bi se neka okupatorska vojska bolje i humanije ponašala prema srpskim građanima od trenutne korumpirane i kriminalizovane vlasti.
Qua Saar
Gavril
;Ovi i pruge prodaju u staro gvožđe.
Nislija
alex
Stole
ns posmatrac
Aleksandar
Stevan
I kakve veze ima brza pruga sa ovim krakom.
pozdrav uz svajcarsk
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H